Supply of information on investment project
a) Implementation order:
- Step 1: The investor sends the request for supply of information on planning, investment portfolio and other information related to the investment project to Department of Planning and Investment.
- Step 2: Department of Planning and Investment provides information under competence for the investor within 05 working days from receipt of the written request of the investor.
b) Implementation method:
- Submit documents: directly at the Division of receiving and returning results (in the head office of the Department of Planning and Investment in Hung Yen province); or through the postal system.
- Receive results: directly at the Division of receiving and returning results (in the head office of the Department of Planning and Investment in Hung Yen province); or through the postal system.
c) Documents:
Written request for information supply of the investor
d) Number of documents:
01 set
đ) Time limit for settlement:
Within 5 working days from receipt of the written request.
e) Implementing agency:
- Agency directly implementing administrative procedures: Department of Planning and Investment in Hung Yen province;
- Coordinating agency: relevant departments, lines
g) Subjects implementing administrative procedures:
The investor (organization or individual).
h) Results of administrative procedures:
Written information supply of Department of Planning and Investment
i) Fees:
By separate content of the information provided.
k) Name of form, declaration:
None
l) Requirements and conditions for procedure implementation:
- There is a valid written request.
m) Legal basis of administrative procedures:
- Investment Law No. 67/2014/QH13 dated 26/11/2014;
- Decree No. 118/2015/ND-CP dated 12/11/2015 of the Government detailing and guiding the implementation of some articles of the Investment Law;
- Circular No. 16/2015/TT-BKHDT dated 18/11/2015 of the Ministry of Planning and Investment providing the form of investment procedures and investment report in Vietnam.
Ngày 25/11, tại khu vực Dự án đầu tư xây dựng và kinh doanh hạ tầng kỹ...
Ngày 17/11, UBND tỉnh tổ chức họp để nghe báo cáo về tiến độ triển kha...
Ngày 13.10, tại Trung tâm Thông tin – Hội nghị tỉnh, UBND tỉnh tổ chức...
Thực hiện Nghị quyết số 115/NQ-CP ngày 6.8.2020 của Chính phủ về các g...
Thời gian qua, nhiều doanh nghiệp trong nước chọn tỉnh Hưng Yên là ...
Đẹp
Bình thường
Xấu
Khác
SỞ KẾ HOẠCH VÀ ĐẦU TƯ TỈNH HƯNG YÊN
Trung tâm Xúc tiến Đầu tư và Hỗ trợ Doanh nghiệp
Địa chỉ: Số 8, đường Chùa Chuông, phường Hiến Nam, thành phố Hưng Yên, tỉnh Hưng Yên
Tel: (0221) 3524 666 Fax: (0221) 3525 999
Email: trungtamxtdt@hungyen.gov.vn
Văn phòng đại diện - Trung tâm Xúc tiến Đầu tư và Hỗ trợ Doanh nghiệp
Địa chỉ: số 695, đường Nguyễn Văn Linh, phường Bần Yên Nhân, thị xã Mỹ Hào, tỉnh Hưng Yên.
Tel: (0221) 3522 668 Fax: (0221) 3525 999
Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Ngọc Khánh – Giám đốc trung tâm.
Trung tâm xúc tiến đầu tư và hỗ trợ doanh nghiệp Hưng Yên luôn mong muốn được nhận phản hồi từ các tổ chức/cá nhân/doanh nghiệp! Mọi ý kiến đóng góp, xin vui lòng gửi về địa chỉ email:
Nếu bạn có thắc mắc cần trợ giúp, vui lòng liên lạc qua số điện thoại nóng sau:
Chú ý: Nếu không liên lạc được, bạn cũng có thể gửi thông tin qua địa chỉ email trungtamxtdt@hungyen.gov.vn
Thủ tục đầu tư
Thủ tục đăng ký kinh doanh